söndag 21 mars 2010

Hjälp! Vad tycker ni??

Nu ska jag gå och lägga mig, för i morgon är det kurs igen. Tänk vilken lycka att få gå på en kurs som man längtar till. Jag är så glad och jag  faktiskt önskar att kursen kunde fortsätta lite längre än planerat, men men. Det är väl bäst att sluta när man ligger på topp, som dom säger.


 Testbild

Vi har tystnadsplikt på sådant som gäller kursen så därför kan jag inte dela med mig till er så mycket av det som vi gör där, men förhoppningsvis kan jag berätta mer längre fram.

Hur som helst, det jag skulle säga var att jag tror att jag ska använda mig av den här bloggmallen i fortsättningen. jag har provat flera olika och kommit fram till att den här nog blir bäst. Här får jag plats med många olika länklistor och bilder, samtidigt som jag kan ha ganska stora bilder i mina inlägg. Mallen behöver så klart justeras lite, men grunden känns helt ok.


Testing testing... =)

Men, nu undrar jag vad Ni tycker? Ser ni allt på era skärmar? Går det bra att läsa inläggen fast de ligger så långt till vänster eller är det något annat som ni inte tycker är så bra? Snälla säg precis vad ni tycker för jag ska försöka få till en mall som jag kan ha riktigt länge den här gången, och era åsikter är guld värda!

God natt och sov så gott!

Många kramar, Matilda♥

2 kommentarer:

Susanne sa...

haloj ser fint ut :)
Sedan beror det på vad man har för skärm sitter jag på "arbetsdatorn" ser jag inte hela bilden för skärmen är för fyrkantig, på min bärbara har jag en "vid"

Rummet för välbefinnande sa...

Det här ser bra ut! Du har, som alltid, känsla för det där med bilder, färgharmoni och upplägg. Gillar din header........
Den här helgen har vi jobbat hårt i lokalen så snart ska du få komma och titta. Har du vägarna neråt så hör av dig.
Kram Mia