torsdag 21 januari 2010

Känslans väg och andra fina saker

Hej på er!

Under de senaste dagarna har jag lagt in lite nya saker i nätbutiken och några av dem tänkte jag berätta lite om här. Förra sommaren träffade jag en helt underbart go och trevlig tjej som heter Mia, (Rummet för välbefinnande och Känslans väg),  hon kom invalsande på min loppis precis innan stängningsdags på den allra sista dagen som jag skulle ha öppet. Det visade sig att vi hade ganska lika smak vad det gäller inredning, att hon var en hängiven bloggare och att hon var väldigt duktig på att tillverka inredningsdetaljer och smycken! (Ibland undrar man om det inte finns en övre makt ändå.♥) Hursomhelst har vi hållit kontakten och jag kan nu stolt meddela att Ni kan finna några av hennes alster i nätbutiken Country Antiques.


På bilderna ovan ser ni:
○Ett hjärta av ståltråd som dekorerats med en grön klätterväxt, pärlor och prismor. Superfint att hänga på väggen!
○En stor ställning att förvara fotografier, vykort eller andra små lappar i. Det finns plats för nio kort i detta underbara ståltrådshjärta som även det dekorerats med pärlor.
○Ett stjälkstöd för blommor som har långa och smala stjälkar, exempelvis orkideér.
Allt detta från Känslans väg.

På de nedersta bilderna ser ni en närbild på ett gammalt Påskkort samt en korg som passar perfekt för vårens örter.
Kika gärna in i nätbutiken för mer information.


Många kramar,  Matilda.

1 kommentar:

Rummet för välbefinnande sa...

Matilda, du är väl en ängel! Tack snälla du för alla fina ord om mig och mina saker. Det går rakt in i mitt hjärta att du är så omtänksam.
Jag har skapat lite mer som jag hoppas kunna komma med snart! Ja, inspirationen har fullkomligt tagit min kropp i besittning och jag har kapitulerat helt och ger mig nu hän totalt. Jag håller på och skriver det sista i den lilla boken, och hoppas att snart kunna visa den också.
Du är en stor del i min inspiration! Du med ditt varma, goda sätt och din otroliga omtänksamhet. Ja, jag är verkligen jätteglad att vi träffade varandra den där dagen och jag håller verkligen med dig. Det var min lyckliga stjärna som lotsade mig!
Stor kram till dig!
Mia